Termeni și condiții generale

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

Termeni și condiții generale

 

E-SHOP LEDPROMOTIA

 

Articolul I

 

Dispoziții generale și definiții

 

  1. Acești termeni și condiții generale de vânzare (denumiți în continuare "TCG") reglementează drepturile și obligațiile LEDart s.r.o. sro cu sediul social în Vajnorská 127 / E, 83104 Bratislava, Republica Slovacă, nr. de identificare: 500 205 52, nr. de identificare TVA: SK2120146798, nr. de identificare TVA: 2120146798, înregistrată în Registrul Comercial al Tribunalului Districtual Bratislava I, Secția: Sro, Insert nr. 107108 / B, (denumit în continuare "Vânzătorul") și Cumpărătorul (denumit în continuare "Cumpărătorul") în achiziționarea bunurilor oferite de Vânzător prin intermediul comerțului electronic pe site-ul web al Vânzătorului www.ledakce.cz (denumit în continuare "ledakce.cz") și fac parte integrantă din contractul de cumpărare încheiat între Cumpărător și Vânzător la distanță prin intermediul comerțului electronic pe internet (denumit în continuare "Contractul de cumpărare").

 

  1. Aceste CGC se aplică pe teritoriul Uniunii Europene pentru achiziționarea de bunuri comandate prin comerț electronic (denumit în continuare "E-commerce") la ledpromotia.ro.

.

 

  1. CGTC intră în vigoare la data publicării lor pe ledpromotia.ro.

.

 

  1. Toate relațiile dintre Cumpărător și Vânzător, care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții generale, sunt guvernate de dispozițiile relevante ale Legii nr. 513/1991, Codul comercial, cu modificările ulterioare. În cazul în care cumpărătorul este un consumator în sensul articolului 52(3) din Legea nr. 40/1964, Codul civil, cu modificările ulterioare, adică dacă cumpărătorul nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altei activități de cumpărare la încheierea și executarea contractului, dispozițiile relevante ale Legii nr. 40/1964, Codul civil, cu modificările ulterioare, guvernează relațiile care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții generale.

.

 

  1. Drepturile Cumpărătorului în relația cu Vânzătorul care decurg din Legea nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor și de modificare a Legii nr. 372/1990 privind infracțiunile Consiliului Național Ceh, cu modificările ulterioare, și Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în cadrul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului și privind modificarea anumitor legi rămân neafectate de prezentele CCG.

.

 

  1. Cumpărătorul este o persoană fizică înregistrată în sistem sau o persoană juridică care comandă electronic bunuri prin intermediul magazinului electronic de pe ledpromotia.ro.

.

 

  1. Comanda electronică este un formular electronic trimis care conține informații despre Cumpărător, o listă de bunuri comandate din oferta E-store de pe ledpromotia.ro și prețul total al acestor bunuri, procesat de sistemul E-store.

.

 

  1. Bunurile sunt toate produsele enumerate în lista de prețuri valabilă a Vânzătorului pe ledpromotia.ro.

.

 

  1. Autoritatea de supraveghere a activităților vânzătorului:

.

 

Inspecția slovacă pentru comerț (SOI)

 

Inspectoratul pentru regiunea Bratislava

.

 

Prievozská 32, PO Box 5

 

820 07 Bratislava 27

820 07 Bratislava 27

 

  1. Datele de contact ale vânzătorului pentru cumpărători:

 

LEDart s.r.o.

 

Vajnorská 127 / E, 831 04 Bratislava

.

 

Tel: +421 917 48 28 28 99

>.

 

E-mail: info@ledpromotia.ro

 

Articolul II

 

comandă

 

  1. Completarea corectă și completă a formularului de înregistrare este o condiție prealabilă pentru validitatea unei comenzi electronice.

.

 

  1. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru orice întârziere în livrare și pentru orice daune cauzate ca urmare a faptului că Cumpărătorul nu a introdus toate informațiile necesare în timpul înregistrării și/sau a completat incorect formularul de înregistrare. De asemenea, vânzătorul nu va fi răspunzător pentru orice daune cauzate Cumpărătorului ca urmare a faptului că Cumpărătorul și-a uitat parola de acces și/sau parola de acces a Cumpărătorului a căzut în mâinile unor persoane neautorizate fără vina Vânzătorului.

.

 

  1. O comandă electronică acceptată este considerată un proiect de contract de achiziție și este obligatorie.

 

  1. Contractul de achiziție dintre Vânzător și Cumpărător este stabilit pe baza unei confirmări obligatorii a comenzii electronice în sistemul Vânzătorului. Vânzătorul este obligat să trimită Cumpărătorului o confirmare a încheierii contractului și să confirme prin e-mail (la adresa de e-mail a Cumpărătorului specificată în comanda electronică) conținutul comenzii electronice a Cumpărătorului, imediat după primirea acesteia de către Vânzător, în caz contrar, se consideră că nu a avut loc încheierea Contractului de achiziție între părți. Cumpărătorul este obligat să verifice conținutul comenzii electronice specificate în mesajul de e-mail de către vânzător. În cazul în care există discrepanțe cu privire la conținutul comenzii electronice confirmate de către Vânzător, Cumpărătorul este obligat să notifice Vânzătorul prin intermediul unui mesaj de e-mail trimis la adresa de e-mail info@ledpromotia.ro.

.

 

  1. Se consideră că următoarele elemente esențiale ale unui ordin electronic sunt următoarele:

.

 

5.1 Identificarea Cumpărătorului, respectiv denumirea comercială sau numele și prenumele, sediul social/domiciliul, numărul de TVA, persoana de contact (telefon și adresa de e-mail);

.

 

5.2 Codul produselor comandate conform catalogului sau și denumirea acestora;

.

 

5.3 Cantitatea de bunuri comandate;

 

În cazul în care comanda nu conține elementele prevăzute la articolul precedent, aceasta este considerată incompletă. În acest caz, vânzătorul încearcă să contacteze cumpărătorul și îl invită pe acesta să elimine deficiențele comenzii electronice și să o perfecționeze și/sau să o completeze, dacă este necesar. În momentul în care Vânzătorul primește datele care clarifică și/sau completează comanda electronică, comanda electronică este considerată completă.

.

 

Articolul III

 

Anularea comenzii

 

  1. Cumpărătorul are dreptul de a anula o comandă electronică, fără a da nici un motiv, în orice moment înainte de confirmarea sa obligatorie de către vânzător.

.

 

  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte din ea în următoarele cazuri:

 

2.1 În cazul unei comenzi contra ramburs, comanda nu a putut fi confirmată în mod obligatoriu (număr de telefon greșit, indisponibil, nu răspunde la e-mailuri etc.)

.

 

2.2 Bunurile nu mai sunt fabricate sau livrate sau prețul s-a modificat semnificativ

>

.

 

În cazul în care apare o astfel de situație, vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul pentru a conveni asupra unui curs de acțiune. În cazul în care Cumpărătorul a plătit deja o parte sau întregul preț de achiziție, această sumă va fi rambursată fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu în termen de 14 zile de la data descoperirii faptelor de mai sus de către Vânzător.

.

 

Articolul IV

 

Costuri de expediere și ambalare

 

  1. În cazul în care valoarea comenzii cumpărătorului depășește suma de 2999 RON (în cuvinte: două mii nouă sute nouăzeci și nouă de RON), vânzătorul nu va percepe taxe de expediere și ambalare, cu excepția cazurilor în care, în ciuda acordului cumpărătorului cu serviciul de curierat, bunurile nu pot fi livrate cu succes cumpărătorului la momentul și locul de livrare convenite sau în cazul în care vânzătorul returnează bunurile cumpărătorului ca urmare a unei reclamații nejustificate.
  2. În cazul în care valoarea comenzii Cumpărătorului nu depășește suma de 2999 RON (în cuvinte: două mii nouă sute nouăzeci și nouă de RON), vânzătorul va percepe o taxă de ambalare și de expediere de 99 RON pentru un colet cu o greutate de până la 1 kg, 109 RON pentru un colet cu o greutate cuprinsă între 1,01 kg și 2 kg, 119 RON pentru un colet cu o greutate cuprinsă între 2,01 kg și 3 kg și 129 RON pentru un colet cu o greutate mai mare de 3 kg, în cazul în care cumpărătorul face livrarea bunurilor prin serviciul de curierat Česká pošta - Služba do ruky. Atunci când plătiți pentru plata în numerar la livrare prin serviciul de curierat Czech Post - Serviciul de livrare manuală, vânzătorul percepe o taxă de 39 RON pentru serviciul "Cash on delivery", care va fi adăugată la prețul transportului.
  3. Vânzătorul nu percepe taxe de expediere și de ambalare chiar dacă cumpărătorul predă bunurile la magazinul de mărfuri al vânzătorului, unde acesta le ridică personal. Livrarea bunurilor și ridicarea personală a acestora este posibilă numai în magazin:

 

.

 

Vajnorská 127 / E

 

831 04

>

 

Bratislava

 

 

Articolul V

 

Condiții de livrare

  1. Bunurile comandate electronic prin intermediul magazinului electronic vor fi trimise de către Vânzător către Cumpărător în funcție de disponibilitatea fiecărui tip de bunuri și de capacitățile operaționale ale Vânzătorului în cel mai scurt timp posibil, în cel mult 7 zile lucrătoare de la data la care Vânzătorul a confirmat primirea comenzii electronice a Cumpărătorului, la punctul de livrare specificat în comanda electronică, astfel încât bunurile să fie livrate Cumpărătorului în cel mult 14 zile de la data la care Vânzătorul a confirmat primirea comenzii electronice a Cumpărătorului. Fără a aduce atingere termenului specificat în fraza anterioară, vânzătorul are dreptul de a specifica un termen de livrare diferit pentru bunurile selectate, ținând cont de specificitatea și disponibilitatea bunurilor. 

 

  1. Vânzătorul informează Cumpărătorul despre expedierea bunurilor prin poștă electronică (e-mail) la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător în comanda electronică.

 

  1. Bunurile sunt livrate prin servicii de curierat la adresa de livrare specificată de către cumpărător în comanda electronică. Serviciul de curierat îl va contacta telefonic pe cumpărător înainte de livrarea bunurilor către cumpărător și va încheia un acord obligatoriu cu acesta privind ora exactă de livrare a bunurilor către cumpărător. În cazul în care Cumpărătorul nu este prezent la ora convenită cu serviciul de curierat la locul de livrare și nu autorizează o altă persoană să preia bunurile, Cumpărătorul este responsabil pentru orice prejudiciu cauzat vânzătorului și/sau serviciului de curierat ca urmare a faptului că bunurile nu au fost livrate Cumpărătorului. Costurile de re-livrare a bunurilor către cumpărător sunt suportate de către cumpărător.
  2. Proprietatea bunurilor se transferă cumpărătorului la primirea și plata prețului de cumpărare.

 

  1. Transportul de mărfuri conține întotdeauna o factură. La primirea bunurilor, cumpărătorul este obligat să verifice dacă ambalajul în care sunt ambalate bunurile nu este deteriorat și să semneze documentul de primire a transportului. În caz de deteriorare, trebuie să se întocmească un raport cu serviciul de curierat la locul de livrare pentru orice defecte constatate în timpul transportului. În cazul în care cumpărătorul acceptă bunurile în ciuda deteriorării evidente a ambalajului, vânzătorul nu va recunoaște nicio pretenție ulterioară pe baza acestui motiv.

 

  1. Un transport original, nedeteriorat, nedeschis, se consideră a fi doar cel care este resigilat cu banda de protecție a vânzătorului. Transportatorul predă mărfurile cumpărătorului articol cu articol și face o notă la fața locului. Transportatorul va fi responsabil pentru orice daune cauzate în acest fel.

 

  1. Mărfurile sunt livrate de către vânzător pe teritoriul Republicii Slovace și al Republicii Cehe.
  2. Livrarea bunurilor pe teritoriul statelor membre ale Uniunii Europene sau în alte țări se face pe baza consimțământului prealabil și a unui acord scris reciproc privind prețul de expediere și ambalare și alte condiții de livrare între Cumpărător și Vânzător.
  3. Cumpărătorul trebuie să inspecteze conținutul transportului, în special orice deteriorare mecanică. Acestea trebuie să fie raportate vânzătorului în termen de 24 de ore de la primirea transportului. Raportarea daunelor la expediere după 24 de ore de la primire nu va fi acceptată.

 

Articolul VI

 

Condițiile de preț

 

  1. Prețul de achiziție al bunurilor oferite de către Vânzător prin intermediul ledpromotia.ro este întotdeauna indicat lângă bunurile selectate. Prețul de achiziție este întotdeauna cotat cu taxa pe valoarea adăugată, dacă nu se specifică altfel.

 

  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a ajusta în mod unilateral (mărire / scădere) prețurile bunurilor listate pe ledpromotia.ro, cu condiția ca noile prețuri ale bunurilor să fie valabile pentru Cumpărător la data publicării lor pe ledpromotia.ro. O astfel de ajustare a prețului nu se aplică bunurilor deja comandate de către cumpărător. În cazul în care prețul oricărui bun care apare pe ledpromotia.ro este în mod evident incorect, de exemplu, dacă bunurile sunt disponibile în mod obișnuit și cunoscute pe scară largă, iar prețul lor diferă de prețul obișnuit, sau din cauza unei erori de sistem, prețul bunurilor apare "0 RON" sau "1 RON", vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile la prețul defectuos, dar poate oferi cumpărătorului să livreze bunurile la prețul corect. Dacă, în acest caz, cumpărătorul nu este de acord cu prețul corect al bunurilor, se poate retrage din contractul de cumpărare.

.

 

Articolul VII

 

Condiții de plată

 

  1. Plățile se fac în RON, iar Vânzătorul solicită una dintre următoarele metode de plată:

.

 

1.1 PLATĂ PRIN LIVRARE: În această metodă de plată, Cumpărătorul va plăti întreaga sumă pentru bunurile specificate în comanda electronică direct către curier la primirea bunurilor de la curier;

.

 

1.2. PRIN TRANSFER BANCAR: Bunurile vor fi expediate după ce plata prețului de achiziție a bunurilor a fost creditată în contul Vânzătorului prin transfer în următorul cont:

.

 

IBAN: RO05BREL0005601123310100

 

Simbol variabil: folosiți numărul electronic de comandă.

 

1.3 PLATĂ LA MAGAZIN LA RECEPȚIA BUNURILOR: Prin această metodă de plată, Cumpărătorul plătește pentru bunurile comandate în numerar la magazinul unde i-au fost livrate bunurile. Plata la magazin este posibilă la magazinul Ledpromotia al vânzătorului, la următoarea adresă:

.

 

-Vajnorská 127 / E, 831 04 Bratislava

 

Articolul VIII

 

Condiții de garanție și perioada de garanție

 

  1. Cumpărătorul are o perioadă de garanție de 24 sau 36 de luni pentru bunurile furnizate. Perioada de garanție începe în ziua în care bunurile sunt predate cumpărătorului.

.

 

  1. Care articol achiziționat de la Vânzător este însoțit de o factură (dovadă de cumpărare) la livrarea către Cumpărător, care servește și ca document de garanție.

.

 

  1. Numai bunurile achiziționate de la vânzător și plătite integral pot fi revendicate.

.

 

  1. Când face o reclamație, cumpărătorul este obligat să livreze la adresa sediului social al vânzătorului bunurile revendicate curate, nedeteriorate mecanic, inclusiv documentele necesare.

.

 

  1. Revendicarea bunurilor este gratuită, în timp ce cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare suportate în legătură cu exercitarea drepturilor de răspundere pentru defecte, adică revendicarea.

.

 

  1. Detalii și procedura de revendicare ale bunurilor sunt reglementate de Procedura de reclamații publicată pe ledpromotia.ro.

.

 

Articolul IX

 

Circumstanțe care exclud răspunderea pentru imposibilitatea de executare

 

  1. Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru imposibilitatea de executare în cazul unor evenimente datorate forței majore.

.

 

  1. Actele de forță majoră sunt considerate a fi evenimente pe care părțile nu le puteau prevedea și pe care nu le puteau preveni nici măcar prin exercitarea celei mai mari diligențe profesionale, în afara controlului lor, în special războaie, insurecții, greve, dezastre naturale, modificări ale legislației și altele.

.

 

  1. În cazul în care are loc un eveniment menționat în clauza 2, părțile sunt obligate să se notifice reciproc cu privire la acest fapt fără întârzieri nejustificate.

.

 

  1. Surgența unor defecțiuni tehnice sau logistice neașteptate îl eliberează pe vânzător de obligațiile convenite.

.

 

Articolul X

 

Contractele de consum și dreptul de reziliere

 

  1. În cazul în care contractul de vânzare-cumpărare este încheiat prin mijloace de comunicare la distanță (în acest caz, comerț electronic pe internet) și în cazul în care vânzătorul a furnizat în timp util și în mod corespunzător cumpărătorului, în calitate de consumator, informații cu privire la dreptul de reziliere al contractului în conformitate cu art. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau servicii în cadrul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului și de modificare a anumitor legi (denumită în continuare "Legea privind protecția consumatorilor"), cumpărătorul, în calitate de consumator, are dreptul de a rezilia contractul de achiziție în termen de 14 (în cuvinte: paisprezece) zile de la primirea bunurilor, chiar și fără a indica un motiv în sensul articolului 7 alineatul (1) din Legea privind protecția consumatorilor. În sensul secțiunii 7 (4) din Legea privind protecția consumatorilor, se consideră că bunurile au fost preluate de consumator în momentul în care consumatorul sau o terță parte desemnată de acesta, cu excepția transportatorului, preia toate părțile bunurilor comandate sau dacă:

 

  1. (a) produsele comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul în care se ia în primire ultimul produs livrat,

.

 

  1. (b) livrează bunuri care constau din mai multe părți sau piese, în momentul primirii ultimei părți sau piese,

.

 

  1. (c) livrează bunuri în mod repetat într-o perioadă determinată, în momentul în care ia în primire primul bun livrat.

.

 

  1. În cazul în care vânzătorul a furnizat cumpărătorului, în calitate de consumator, informații în conformitate cu articolul 3 alineatul (1) litera (h) din Legea privind protecția consumatorilor doar ulterior, dar nu mai târziu de 12 luni de la începutul perioadei de retragere în conformitate cu alineatul (1) al prezentului articol din prezentele CGV, perioada de reziliere expiră după 14 (în cuvânt: paisprezece) zile de la data la care vânzătorul și-a îndeplinit ulterior obligația de informare. În cazul în care vânzătorul nu a furnizat cumpărătorului, în calitate de consumator, informații în conformitate cu articolul 3 alineatul (1) litera (h) din Legea privind protecția consumatorilor, chiar și în termenul suplimentar prevăzut în fraza anterioară, termenul de reziliere expiră la 12 luni și 14 zile de la data începerii termenului de reziliere în conformitate cu alineatul (1) al prezentului articol din prezentele CGV. Cumpărătorul se poate retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de începerea perioadei de reziliere.

.

 

  1. Cumpărătorul, în calitate de consumator, nu poate rezilia contractul al cărui obiect este:

.

 

  1. (a) furnizarea unui serviciu, dacă furnizarea serviciului a început cu consimțământul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea acestui consimțământ, își pierde dreptul de a se retrage din contract după ce serviciul a fost prestat în întregime, iar dacă serviciul a fost prestat în întregime;
  2. (b) vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de preț de pe piața financiară, care sunt în afara controlului vânzătorului și care pot apărea în timpul perioadei de reziliere;
  3. (c) vânzarea de bunuri realizate în funcție de cerințele specifice ale consumatorului, bunuri realizate la comandă sau bunuri concepute special pentru un singur consumator;
  4. (d) vânzarea de bunuri supuse deteriorării rapide sau perisabilității;
  5. (e) vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de sănătate sau de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost rupt după livrare;
  6. (f) vânzarea de bunuri care, prin natura lor, pot fi amestecate în mod inextricabil cu alte bunuri după livrare;
  7. (g) vânzarea de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului, a căror livrare poate avea loc cel mai devreme după 30 de zile și al căror preț depinde de mișcările prețurilor de pe piață care nu pot fi controlate de vânzător;
  8. (h) efectuarea de reparații urgente sau de lucrări de întreținere solicitate în mod expres de consumator vânzătorului; acest lucru nu se aplică contractelor de servicii și contractelor de vânzare de bunuri, altele decât piesele de schimb necesare pentru reparații sau întreținere, dacă acestea au fost încheiate în timpul vizitei vânzătorului la consumator și consumatorul nu a comandat aceste servicii sau bunuri în prealabil;
  9. (i) vânzarea de înregistrări sonore, înregistrări vizuale, fonograme, cărți sau programe de calculator vândute în ambalaj de protecție, în cazul în care consumatorul a desfăcut ambalajul respectiv;
  10. (j) vânzarea de publicații periodice, cu excepția vânzărilor în cadrul unui contract de abonament și a vânzării de cărți care nu sunt furnizate în ambalaj de protecție;

 

  1. (k) prestarea de servicii de cazare în alte scopuri decât cazarea, transportul de bunuri, închirierea de mașini, prestarea de servicii de catering sau prestarea de servicii în legătură cu activitățile de agrement și în cadrul cărora vânzătorul se angajează să presteze aceste servicii la un moment convenit sau într-o perioadă convenită;
  2. (l) furnizarea de conținut electronic altfel decât pe un suport material, în cazul în care furnizarea acelui conținut a început cu consimțământul expres al consumatorului, iar consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea acestui consimțământ, își pierde dreptul de a se retrage din contract.

.

 

  1. Notificarea de retragere a Cumpărătorului din Contractul de cumpărare trebuie să fie primită de Vânzător înainte de sfârșitul perioadei de reziliere. Cumpărătorul este obligat să trimită bunurile înapoi vânzătorului sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să preia bunurile în termen de 14 (în traducere: paisprezece) zile de la data retragerii. Pentru o rezolvare rapidă a problemei, este necesar să returnați bunurile la adresa de corespondență a vânzătorului, și anume la adresa Vajnorská 127 / E, 831 04 Bratislava. Informații mai detaliate privind exercitarea dreptului cumpărătorului de a se retrage din contract, precum și drepturile și obligațiile părților în cazul retragerii de către cumpărător sunt prevăzute la articolele XI și XII din prezentele CGV.

 

  1. Cu retragerea Cumpărătorului din Contractul de achiziție, Contractul de achiziție va fi anulat de la început. Vânzătorul este obligat să preia bunurile și să returneze cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 14 zile de la data livrării retragerii din contractul de achiziție, prețul plătit pentru bunuri prin transfer în contul cumpărătorului, inclusiv costurile suportate de cumpărător în legătură cu comanda bunurilor, precum și toate plățile primite de la acesta în temeiul sau în legătură cu contractul de achiziție, vânzătorul este obligat să returneze cumpărătorului plățile în temeiul propoziției anterioare în același mod în care au fost utilizate de cumpărător în plata sa. Cumpărătorul și vânzătorul pot conveni asupra unei metode diferite de plată, cu condiția ca nici o taxă suplimentară să nu fie percepută cumpărătorului în legătură cu aceasta.

.

 

Articolul XI

 

Exercitarea dreptului de retragere al cumpărătorului

 

  1. Cumpărătorul își poate exercita dreptul de a se retrage din contract în conformitate cu secțiunea 7(1) din Legea privind protecția consumatorilor sau în conformitate cu articolul X, alineatul 1 din prezentele CGV cu vânzătorul în oricare dintre următoarele moduri:

 

  1. a) pe suport de hârtie, adică prin scrisoare recomandată adresată la adresa de corespondență a Vânzătorului, adică la Vajnorská 127 / E, 831 04 Bratislava sau

.

 

  1. b) prin trimiterea unui mesaj de poștă electronică (e-mail) la adresa de e-mail a vânzătorului ledpromotia@ledpromotia.ro,

.

 

  1. c) sub forma unei notații pe un alt suport durabil.

.

 

  1. Cumpărătorul se poate retrage din Contract folosind formularul de retragere conform, care formează Anexa 1 la aceste CGV și care este furnizat de către Vânzător prin publicarea acestui formular pe ledpromotia.ro.

.

 

  1. Se consideră că termenul de retragere din contract a fost respectat dacă notificarea de retragere din contract a fost trimisă vânzătorului nu mai târziu de ultima zi a termenului limită în conformitate cu secțiunea 7(1) din Legea privind protecția consumatorilor sau în conformitate cu articolul X, alineatul 1 din prezentele CCG.

.

 

  1. În cazul în care există îndoieli cu privire la livrare, notificarea de retragere trimisă de către cumpărător se consideră a fi fost livrată la expirarea perioadei de timp corespunzătoare metodei de livrare utilizate, dacă cumpărătorul poate dovedi că a fost trimisă la adresa notificată cumpărătorului de către vânzător în conformitate cu secțiunea 3 alineatul (1) literele (b)-(d) din Legea privind protecția consumatorilor sau la adresa a cărei modificare a fost notificată în mod corespunzător cumpărătorului de către vânzător după încheierea contractului. În cazul în care trimiterea poștală care conține notificarea de retragere nu poate fi livrată vânzătorului din motivele specificate la articolul 34 alineatul (2) literele (a), (b) și (ad) din Legea nr. 324/2011 Coll. privind serviciile poștale și modificarea anumitor acte, astfel cum a fost modificată, notificarea de retragere se consideră livrată la data expedierii sale către vânzător la adresa menționată în prima teză.

.

 

  1. În cazul în care Cumpărătorul se retrage în mod corespunzător și în timp util din Contract, orice contract suplimentar legat de Contractul din care s-a retras Cumpărătorul va fi anulat de la început. Nu pot fi solicitate costuri sau alte plăți de la cumpărător în legătură cu anularea unui contract suplimentar, cu excepția costurilor și plăților menționate în secțiunile 9(3) și 10(3) din Legea privind protecția consumatorilor și a prețului pentru serviciu, dacă obiectul contractului este furnizarea unui serviciu și dacă serviciul a fost furnizat în întregime.

.

 

  1. Cumpărătorul va suporta sarcina probei de exercitare a dreptului de retragere.

.

 

Articolul XII

 

Drepturile și obligațiile părților în caz de retragere din partea cumpărătorului

 

  1. Vânzătorul va rambursa cumpărătorului, fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 (în cuvinte: paisprezece) zile de la data livrării notificării de retragere, toate plățile primite de la cumpărător în temeiul sau în legătură cu contractul, inclusiv costurile de transport, de livrare și de expediere și alte costuri și taxe. Vânzătorul returnează cumpărătorului plățile menționate în fraza precedentă în același mod în care cumpărătorul a efectuat plata. Cumpărătorul și vânzătorul pot conveni asupra unei metode diferite de plată, cu condiția ca nici o taxă suplimentară să nu fie percepută cumpărătorului în legătură cu aceasta.

.

 

  1. Vânzătorul nu este obligat să plătească niciun cost suplimentar cumpărătorului în cazul în care cumpărătorul a ales în mod expres o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă normală de livrare oferită de vânzător. Costurile suplimentare înseamnă diferența dintre costul de livrare ales de cumpărător și costul celei mai ieftine metode normale de livrare oferite de vânzător.

.

 

  1. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze plățile cumpărătorului în conformitate cu alineatul 1 înainte ca bunurile să fie livrate cumpărătorului sau până când cumpărătorul furnizează dovada că bunurile au fost returnate vânzătorului.

.

 

  1. Cumpărătorul trebuie, în termen de 14 (în cuvinte: paisprezece) zile de la data retragerii din contract, să trimită bunurile înapoi sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de către vânzător să primească bunurile. Vânzătorul poate propune să ridice bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de acesta. Termenul prevăzut în prima teză se consideră respectat dacă mărfurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului. Pentru ca problema să fie tratată rapid, este necesar să returnați bunurile la adresa de corespondență a vânzătorului, adică la adresa Vajnorská 127 / E, 831 04 Bratislava.

.

 

  1. În caz de retragere din contract, Cumpărătorul va suporta doar costurile de returnare a bunurilor către Vânzător sau către persoana autorizată de Vânzător să primească bunurile.

.

 

Articolul XIII

 

Protecția datelor cu caracter personal

 

  1. Prin plasarea unei comenzi pe ledpromotia.ro, Cumpărătorul oferă, în sensul Legii nr. 122/2013 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal și modificarea anumitor acte (denumită în continuare "Legea privind protecția datelor cu caracter personal"), cu modificările ulterioare, pentru datele cu caracter personal ale vânzătorului în următorul domeniu de aplicare: numele, prenumele, prenumele, data nașterii (data nașterii este o dată opțională utilizată exclusiv în scopul identificării fără echivoc a Cumpărătorului la livrarea bunurilor), adresa de reședință, numărul de telefon și adresa de e-mail, pentru a face o comandă valabilă și a încheia un contract de cumpărare cu Vânzătorul, executarea și confirmarea suplimentară a termenilor contractului de cumpărare, în scopul procesării comenzii electronice, al efectuării livrării, al decontării plăților, cu excepția cazului în care este necesară comunicarea între părți, vânzătorul nu va dezvălui datele cumpărătorului către terți, cu excepția subcontractanților, intermediarilor vânzătorului, în special (i) companiei de curierat UPS, adică Slovak Parcel Service s. r.o., ID nr.: 31 329 217, cu sediul social în Senecká cesta 1, Ivanka pri Dunaji 900 28, o societate înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Municipal din Bratislava I, Secțiunea C, Inserția nr. 3215 / B, și numai acele date care sunt necesare pentru finalizarea cu succes a livrării, și (ii) societatea de contabilitate Milott, s.r.o, IČO: 444062061, cu sediul social la Tehelná 9 917 01 Trnava, în scopul prelucrării personalului și a salariilor și în scopul evidenței contabile. Vânzătorul procedează la prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului în conformitate cu prevederile Legii privind protecția datelor cu caracter personal. Alte entități vor avea acces la datele cu caracter personal ale clienților numai în cazurile prevăzute de legislația aplicabilă (în special în cursul procedurilor administrative sau penale, protecția drepturilor consumatorilor). Cumpărătorul recunoaște că este obligat să furnizeze datele sale personale în mod corect și veridic și că este obligat să informeze vânzătorul fără întârzieri nejustificate despre orice modificare a datelor sale personale.

.

 

  1. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate și arhivate de către Vânzător în conformitate cu reglementările specifice. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în format electronic în mod automatizat sau în format tipărit în mod neautomat. Cumpărătorul confirmă că datele cu caracter personal furnizate sunt adevărate și își asumă responsabilitatea pentru falsitatea datelor cu caracter personal. Vânzătorul are dreptul de a corecta datele cu caracter personal incorecte, incomplete sau depășite, de a distruge sau bloca datele cu caracter personal și altele enumerate în secțiunea 28(1) din Legea privind protecția datelor cu caracter personal.

.

 

  1. Cumpărătorul declară că toate informațiile furnizate de el/ea sunt adevărate. Cumpărătorul declară că este conștient de consecințele furnizării de informații false, în special că un astfel de act ar putea fi clasificat ca infracțiune penală.

.

 

  1. Cumpărătorul autorizează vânzătorul să verifice informațiile cardului de credit furnizate la centrul de apel corespunzător al băncii sau companiei care a emis cardul de credit.

.

 

  1. Politica de confidențialitate:

 

  1. Dispoziții de bază
  2. Surse și categorii de date cu caracter personal prelucrate
  3. Motivul legal și scopul prelucrării datelor cu caracter personal
  4. Data și păstrarea datelor
  5. Recipienții datelor cu caracter personal (subcontractanți ai operatorului)
  6. Drepturile tale
  7. Condiții privind securitatea datelor personale
  8. Dispoziții finale

 

1. DISPOZIȚII DE BAZĂ

 

  1. Operatorul de date cu caracter personal în conformitate cu articolul 4 punctul 7 din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare: "GDPR") este LEDart s.r.o., ID nr. 500 205 52, cu sediul social în Vajnorská 127/E, 831 04 Bratislava - Nové Mesto  (denumit în continuare: "operatorul").
  2. Datele de contact ale operatorului sunt:

.

  • adresa: 127/E Vajnorská Street, 831 04 Bratislava - Nové Mesto
  • email: ledpromotia@ledpromotia.ro
  1. Datele cu caracter personal reprezintă orice informație despre o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană fizică care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator de rețea sau la unul sau mai multe elemente specifice ale identității fizice, fiziologice, genetice, psihologice, economice, culturale sau sociale a persoanei fizice respective.
  2. Operatorul nu a numit un responsabil cu protecția datelor.

 

2. SURSELE ȘI CATEGORIILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE

.

  1. Operatorul prelucrează datele cu caracter personal pe care i le-ați furnizat sau datele cu caracter personal pe care operatorul le-a obținut ca urmare a îndeplinirii comenzii dvs.
  2. Operatorul prelucrează datele dumneavoastră de identificare și de contact și datele necesare pentru executarea contractului.

.

 

3. MOTIVUL ȘI SCOPUL LEGAL AL PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

.

  1. Nu există un proces decizional individual automat din partea operatorului în sensul articolului 22 din RGPD.
  2. Bazele legale și scopul prelucrării datelor cu caracter personal sunt detaliate în tabelul de mai jos:

.

 

..........

Motivul

Scop

Data

Sursa datelor

Prelucrători

Performanța contractului

Procesarea comenzilor

Datele cu caracter personal ale clienților (date de contact, locul de reședință) și informații despre produsele comandate

Formular de comandă

Subcontractori, servicii de corespondență, stocare în cloud, companii de transport, gateway-uri de plată

.

Performanța contractului

Răspuns la un mesaj trimis prin intermediul formularului de contact

Datele de contact ale clientului

Formular de contact, comunicare prin e-mail

Subcontractori, servicii de corespondență,

.

Performanța contractului

Carte de contabilitate

Datele personale ale clientului (date de contant, reședință) și informații despre bunurile comandate

Facturi

Firmă de contabilitate

Interesul legal

Furnizarea unui e-mail către un serviciu terță parte pentru a obține o recenzie

Adresa de e-mail și informații despre comandă

Formular de comandă

Heureka.cz

Interes legal

Furnizarea de marketing direct (în special pentru trimiterea de comunicări comerciale și buletine informative)

.

Date de contact ale clienților

Informații de comandă

Servicii poștale, subcontractori

Interesul legal

Analiză de trafic curent, detectarea erorilor de server și prevenirea fraudelor și a atacurilor de server

.

Identificatori de utilizator înregistrat pseudoanonimizat, cum ar fi ID-ul de utilizator, adresele IP

Mișcarea unui utilizator pe site, înregistrarea și crearea unui ID de utilizator anonim, afișarea unei pagini de eroare

>.

Google Analytics, servicii de hosting web

Consimțământ

Marketing și promovare web

E-mail-uri, nume de clienți potențiali, adrese IP și alți identificatori tehnici

Formular de newsletter

Firmă de hosting web și servicii de expediere de e-mail

Consimțământ

Publicația unei recenzii a unui client sau o cerere de informații despre produs

Numele clientului și adresa de e-mail

Comunicare prin e-mail și formular web

Stocare în cloud, servicii de corespondență

Consimțământ

Profilare pentru afișarea de conținut targetat pe web și în marketingul direct (newslettere)

.

Afișarea paginilor de produse specifice pe care utilizatorul le vizualizează

Clic pe linkurile către detaliile produsului

Firma de hosting web

 

4. PERIOADA DE PĂSTRARE A DATELOR

  1. Operatorul păstrează datele cu caracter personal
  • pentru perioada necesară pentru exercitarea drepturilor și obligațiilor care decurg din relația contractuală dintre dvs. și operator și pentru exercitarea creanțelor care decurg din această relație contractuală (pentru o perioadă de 15 ani de la sfârșitul relației contractuale).
  • pentru perioada până la retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing, în cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate pe baza consimțământului.

.

  1. După ce perioada de păstrare a expirat, operatorul șterge datele cu caracter personal.

 

5. DESTINATARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL (SUBCONTRACTANȚI AI OPERATORULUI)

  1. Beneficiarii datelor cu caracter personal sunt:
  • persoanele implicate în livrarea bunurilor/serviciilor/ efectuarea plăților în cadrul contractului, 
  • furnizarea de servicii de operare a magazinului electronic și de alte servicii legate de operarea magazinului electronic,
  • furnizarea de servicii de marketing.
  1. Operatorul intenționează să transfere date cu caracter personal către o țară terță (țară din afara UE) sau către o organizație internațională. Destinatarii datelor cu caracter personal din țări terțe sunt furnizorii de servicii de corespondență și de servicii cloud.

 

.

 

6. DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

  1. În condițiile prevăzute în GDPR aveți

.

  • dreptul de acces la datele dvs. personale în conformitate cu articolul 15 din GDPR,
  • dreptul la modificarea datelor dvs. cu caracter personal în conformitate cu articolul 16 GDPR sau la restricționarea prelucrării în conformitate cu articolul 18 GDPR.
  • dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal în conformitate cu articolul 17 GDPR.
  • dreptul de a vă opune prelucrării în conformitate cu articolul 21 GDPR; și
  • dreptul la portabilitatea datelor în conformitate cu articolul 20 din GDPR.
  • dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrare în scris sau în format electronic la adresa sau la adresa de e-mail a operatorului menționată la articolul 1 alineatul (2) din prezentele condiții.

.

  1. De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea pentru Protecția Datelor dacă considerați că dreptul dumneavoastră la protecția datelor a fost încălcat.

.

 

7. CONDIȚIILE DE SECURITATE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

.

  1. Operatorul declară că a luat toate măsurile tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja datele cu caracter personal.
  2. Operatorul a luat măsuri tehnice pentru a securiza stocarea datelor și arhivarea datelor cu caracter personal pe suport de hârtie, în special prin utilizarea de sisteme de blocare, parole și software antivirus. 
  3. Operatorul declară că numai persoanele autorizate de operator au acces la datele cu caracter personal.

.

 

8. DISPOZIȚII FINALE

  1. Prin trimiterea unei comenzi din formularul de comandă online, confirmați că ați citit politica de confidențialitate și că o acceptați în întregime.
  2. Sunteți de acord cu acești termeni și condiții prin bifarea căsuței de consimțământ prin intermediul formularului de comandă online. Prin bifarea căsuței de consimțământ, confirmați că ați luat cunoștință de politica de confidențialitate și că o acceptați în întregime.
  3. Operatorul are dreptul de a modifica acești termeni și condiții. Acesta va publica noua versiune a Politicii de confidențialitate pe site-ul său web și vă va trimite, de asemenea, noua versiune a Politicii de confidențialitate în același timp la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o operatorului.

.

 

Acești termeni și condiții intră în vigoare la data de 25.5.2018.

.

 

 

 

 

Articolul XIV

 

Rezolvarea alternativă a litigiilor

 

  1. În cazul în care Cumpărătorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul a tratat reclamația sa sau consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile, Cumpărătorul are dreptul de a se adresa Vânzătorului pentru a obține despăgubiri. În cazul în care Vânzătorul răspunde în mod negativ la cererea Cumpărătorului în conformitate cu fraza anterioară sau nu răspunde la o astfel de cerere în termen de 30 de zile de la data expedierii acesteia de către Cumpărător, Cumpărătorul are dreptul de a depune o cerere de inițiere a unei soluționări extrajudiciare a litigiilor în conformitate cu dispozițiile articolului 12 din Legea nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și de modificare a anumitor legi (denumită în continuare "Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum"). Organismul competent pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu vânzătorul este (i) Autoritatea slovacă de inspecție comercială, care poate fi contactată în scopul menționat mai sus la Inspectoratul central al SOI, Departamentul de relații internaționale și ADR, Prievozská 32, PO Box 29, 827 99 Bratislava sau pe cale electronică la ars @ soi. sk aleboadr@soi.sk sau (ii) orice altă entitate juridică autorizată competentă înregistrată în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor ținută de Ministerul Afacerilor Economice al Republicii Cehe (lista entităților autorizate este disponibilă la http://www.mhsr.sk/zoznam- entities-alternative-dispute-resolution-consumer-disputes/146987s), cumpărătorul având dreptul de a alege pe care dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor menționate mai sus să o contacteze. Posibilitatea de a merge în instanță nu este afectată. Cumpărătorul poate utiliza platforma de soluționare a litigiilor online disponibilă pe site-ul http://ec.europa.eu/consumers/odr/ pentru a trimite o propunere de soluționare alternativă a litigiului său de consum.

.

 

  1. Propoziția cumpărătorului pentru inițierea soluționării extrajudiciare a litigiilor trebuie să includă, în conformitate cu secțiunea 12(3) din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum:

.

 

  1. a) numele consumatorului, adresa de serviciu, adresa electronică și contactul telefonic, dacă este cazul,

.

 

  1. (b) denumirea exactă a vânzătorului,

.

 

  1. (c) o descriere completă și inteligibilă a faptelor materiale,

.

 

  1. (d) o indicație a ceea ce cumpărătorul, în calitate de consumator, caută,

.

 

  1. (e) data la care cumpărătorul, în calitate de consumator, a contactat vânzătorul pentru a obține despăgubiri și informații că încercarea de a rezolva litigiul direct cu vânzătorul nu a avut succes,

.

 

  1. (f) o declarație care să ateste că nu a fost trimisă unei alte entități de soluționare alternativă a litigiilor, că problema nu a fost soluționată de o instanță judecătorească sau de o instanță de arbitraj, că nu a fost încheiat un acord de mediere în această problemă sau că soluționarea alternativă a litigiilor nu a fost finalizată în această problemă în modul prevăzut la articolul 20 alineatul (1) literele (a)-(e) din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum.

.

 

Cererea poate fi depusă pe suport de hârtie, în format electronic sau oral, în scris. Cumpărătorul poate utiliza formularul disponibil pentru descărcare de pe site-ul web al vânzătorului, ledpromotia.ro, care este disponibil și pe site-ul web al Ministerului (http://www.mhsr.sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov- clr / 146956s) și al oricărui organism alternativ de soluționare a litigiilor, pentru a depune propunerea. Cumpărătorul va atașa la propunere documente legate de obiectul litigiului care dovedesc faptele menționate în propunere.

.

 

 

Articolul XV

 

Dispoziții finale

 

  1. Când cumpără bunuri pe ledpromotia.ro, se presupune că Cumpărătorul are cunoștințe despre posibilitățile tehnice ale Internetului și acceptarea tehnologiei condiționate de posibilele probleme.

.

 

  1. Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele cauzate de conexiunea incorectă la ledpromotia.ro. Protecția computerului sau a datelor de pe computer este responsabilitatea cumpărătorului.

.

 

  1. Vânzătorul avertizează că informațiile furnizate pe ledpromotia.ro pot fi actualizate fără notificare prealabilă.

.

 

  1. Vânzătorul nu va fi răspunzător față de nicio altă parte pentru daune directe, indirecte sau speciale cauzate de utilizarea informațiilor de pe ledpromotia.ro.

.

 

  1. Vânzătorul poate schimba bunurile listate pe ledpromotia.ro în orice moment fără notificare prealabilă.

.

 

  1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau de a completa în orice moment aceste CGV. Modificările și/sau completările la aceste CG intră în vigoare la data publicării lor pe ledpromotia.ro.

.

 

  1. Părțile sunt de acord ca toate litigiile care apar între ele, care decurg din raporturile juridice în temeiul prezentului acord sau al acordurilor conexe, inclusiv litigiile privind valabilitatea, interpretarea și încetarea prezentului acord, să fie soluționate de preferință pe cale amiabilă.

.

 

  1. Prin trimiterea unei comenzi electronice către Vânzător, Cumpărătorul confirmă, de asemenea, acceptarea necondiționată a CGV ale Vânzătorului.

 

În Bratislava pe 01.01.2017